vrijdag 8 juni 2012

Dag 17 7 juni Cea - Castro Dozon 19,1 km

Na een ontbijt in de bar Sol y Luna vertelde de eigenaar mij dat vanwege de overvloedige regenval de weg naar het klooster Oseira moeilijk begaanbaar was . We gingen dus rechtstreeks naar Castro-Dozon . Het was bewolkt en koud , voor het  eerst de Windstoppers aan , onderweg nog een regenbui meer niet .In Castro Dozon bleek de albergue te bestaan uit twee grote containers met elk 7 stapelbedden gelegen bij het zwembad . De hospitalero kwam ons te hulp en belde naar een hostal 20 km verder en men kwam ons met een taxi halen , een duits stel had hetzelfde idee , dus hop naar Silleda .Morgenvroeg brengen ze ons weer naar de plaats waar ze ons opgehaald hebben , want we willen wel blijven lopen . Leuke kamer met mooi uitzicht en prima menu del peregrino . 

Het verbruik van Dieke is nu 2 op 1 en geen wegenbelasting . Maar het gaat steeds beter met haar knie

2 opmerkingen:

  1. Hallo wandelaars,
    Zojuist hoorde ik dat jullie de eindstreep hebben gehaald. Wat een prachtige prestatie!!
    Van harte gefeliciteerd. Ik doe het jullie niet na.

    Groeten,
    Nico

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey mam & Herbert,
    De eindstreep bereikt met een pijnlijke knie en geen gemakkelijke route.....ik zeg een TOPPRESTATIE van jullie allebei. Geniet nog lekker een paar dagen in Santiago en ik kijk er naar uit dat jullie weer thuis zijn!!!!!
    Liefs van een trotse dochter ;-)

    BeantwoordenVerwijderen